Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за поведение на 156 при зимни условия...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И аз не виждам какво спорите...
    156 е малко над средното ниво и до там.
    Форд Ескорт 1993-та 1.6 90к.с. е ПЪТИ по добре на сняг (не казвам, че е кола мечта въобще).

    Не искам да засягам никой!
    Имал съм възможност да карам доста коли в подобни условия и моето заключение е такова.
    Възможно е и моята да не е в час, но все пак съм с 4 Michelin Alpin, почти перфектна ( като изключим скърцането от време на време ) ходова част , и перфектен стенд преден и заден мост, изправна спирачна уредба

    Comment


    • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      И аз не виждам какво спорите...
      156 е малко над средното ниво и до там.
      Форд Ескорт 1993-та 1.6 90к.с. е ПЪТИ по добре на сняг (не казвам, че е кола мечта въобще).

      Не искам да засягам никой!
      Имал съм възможност да карам доста коли в подобни условия и моето заключение е такова.
      Възможно е и моята да не е в час, но все пак съм с 4 Michelin Alpin, почти перфектна ( като изключим скърцането от време на време ) ходова част , и перфектен стенд преден и заден мост, изправна спирачна уредба
      Тва е щото нямаш VDC, която се монтира след 2002 година. Карал съм я в егати ледовете, включително и през Искърското дефиле, и не съм имал никакви проблеми, а дори и задните зимни гуми са ми по-стари и износени от предните.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • за поведението на 156

        Никой не спори, че 156 след 2002ра особено пък спортвагоните може да са по-проходими - но все пак темата е за поведение на повечето 156 при зимни условия, така че е нормално да я сравним с други коли. Нещо което вчера забравих да попитам някой компетентен инженер - на мен ми се струва, че разположението на шасите спрямо дължината на автомобила и размера им, съответно центъра на тежестта на 156, спрямо общите килограми на автомобила не е точно както е на други коли и май оттам на мен ми се вижда че не е годна много за каране при зимни условия (на равно и сухо е стрела). Ей преди малко слязох по заснежения, но изчистен баир на улицата пред работата и съм закъсал там, колата буксува както и да я завъртиш, мъчи се - няма мърдане ни нагоре, ни надолу, кеф ви на полусъединител, кеф ви на 3к оборота. Приемам лично убеждаване колко е стабилна и проходима, ама предупреждавам, че ше трябва да я бутаме към 30тях метра
        Alfa 156 2.0 - ех,
        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

        Comment


        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Тва е щото нямаш VDC, която се монтира след 2002 година. Карал съм я в егати ледовете, включително и през Искърското дефиле, и не съм имал никакви проблеми, а дори и задните зимни гуми са ми по-стари и износени от предните.
          Колега , само ще ти кажа че преди години там където стигнах със спринта, въпросният форд ескорт не можа да види и половината от пътя.
          Ако имате коли които не са сподходящи гуми или в добро състояние на окачването, то не правете изводи по тях.

          Вече направих предложение който не вярва в проходимостта на 156 го качвам в мойта и го убеждавам нагледно( при това е селеспийд) Не казвам че 156 е най проходимата кола но се държи много по добре от доста други автомобили
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • А как се прави от кола без ВДЦ такава с ВДЦ? Какви чарколя е нужно да се имплантират?
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Вчера се убедих в проходимостта на моята колица! Ниска е със спортно окачване и кората под двг беше опряла, но ме издърпа милата, евала, мн съм доволен!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Вчера се убедих в проходимостта на моята колица! Ниска е със спортно окачване и кората под двг беше опряла, но ме издърпа милата, евала, мн съм доволен!
                Снощи и днес в Горна е страшно. Сняг поне 30 см. Улиците нареазчистени. 80% от колите в града са с вериги. Аз дето съм на кутия цигари от земята и с зимни гуми на 5 или 6 години си карам без никакви проблеми. Всякакви други коли, включително и по-нови от моята ги видях закъсали. Служебния Ситроен Ц4 и Пежо Партнер са в пъти по-зле от Алфата.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Да чукам на дърво аз също нямам никакви проблеми с моята. Досега не съм забоксувал никъде, а в София извън централните булеварди е ад. Колицата се държи не по-зле от всяка една друга с предно предаване.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • Аз не говоря за буксуване, изкачване на наклони и т.н., а за обща стабилност

                    Comment


                    • добре де а за какво говорим?дай ми една кола която нито буксува,нито занася на лед!то 4х4 кола се мята вие тук изкарахте форТ ескот 93г че бил в пъти по добре от алфата е нали и него го карам!хайде сега истинския смисъл на питането какъв е!аз от опита който имам с коли е че има ли сняг или лед колата си е направо шейна!то за това се кара и бавно ако искаш да се трепеш може и с 200 по леда!за мен алфата си е мн добре
                      alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                      Comment


                      • Абе явно разбиранията за добро "поведение" на колата в зимни условия са мноооого различни...
                        Или казано по друг начин, все едно да питам на кой от вас жена му прави по-добре....мусака да речем
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • Оня ден спорих с един хайван теоретично на лед с по широки или с по тесни гуми е да си без значение латна или зимна - по принцип......не знам защо битува мнението че винаги по тясната е по добре.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            по принцип......не знам защо битува мнението че винаги по тясната е по добре.....
                            При еднаква маса и различна контактна повърност, се получава различно повърхностно налягане кг/см2 => различни сили на триене при приплъзване.

                            1.Малка контактна повърхност => по-голямо налягане => по-голямо сцепление;
                            2.Голяма контактна повърхност => по-малко налягане => по-малко сцепление.

                            Comment


                            • леле тая тема май много актуална е станала ама дайте да не се караме

                              аз казвам, че рено 19 1.7ми, 91год с предни гуми дебица фриго и задни изтъркани летни е в пъти по-добре зимата и съм сигурен, че каквото и да ми кажете няма да ми промените мнението

                              на никой мнението не може да е много обективно - все пак караме различни коли, при различни условия, с различни гуми..така че не се нападайте - няма смисъл

                              аз моето мнение за алфата го казах по-нагоре..да добавя нещо..по-точно още един минус - бавното загряване (за което си има цяла тема). Заради тоя проблем колата се "размразява" бавничко, а това е проблем зимата

                              друго - дръжките на вратите..замръзват и няма отваряне..вярно, че има спрейчета 100 вида, ама на шкода октавиа например не ми се е налагало да ги ползвам..

                              друг минус - багажника няма как да го отвориш като е премръзнал по простата причина,че отваряйки го от дистанционното няма къде да го хванеш..няма "дръжка"

                              уплътненията не са ли проблемни също? мойте са ок, та не мога да го кажа..но така е измислена колата, та цялата вода от покрива отива в уплътненията на вратите и ОО! чудо..замръзва! за сметка на това е красиво, както е гладка и без улеи и лаистни

                              мокетчето под задните калници - по него много хубаво се лепи кишата, замръзва и става на камък...трудничко се маха

                              кората под двигателя е ниско...малко повече снежец и предницата си виси на кората, а вие си давате газ и чакате да се стопи снега

                              нали това, което написах има отношение към поведението на 156 при зимни условия?

                              Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                              Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kalojan Покажи съобщение
                                .....по-точно още един минус - бавното загряване (за което си има цяла тема). Заради тоя проблем колата се "размразява" бавничко, а това е проблем зимата
                                Това не е проблем на Алфата, нито на модела 156.

                                Това си е проблем на дизелите, май ...

                                Comment

                                Working...
                                X